Bokuke og åpen dag

En gruppe mennesker i et rom

Barnetrinnet markerte med åpen dag for foreldre og gjester, og fellessamlinger for klassene på fredagen. Elevene har i løpet av uka jobbet kreativt med blant annet å skrive egne tekster, lage rollespill, filmer, plakater, illustrasjoner og krimgåter inspirert av bøkene og forfatterne man har blitt kjent med. Lærerne på barnetrinn har vært på workshop med kunstnere i bruk av dramametoder, og to av trinnene fikk med seg kunstnerne inn sammen med elevene i undervisningen i forberedelsen til prosjektuka, for å skape skriveglede og lage miniforestillinger hvor alle barna i klassen fikk vist seg frem på scenen samtidig . Bildene viser eksempler på mange av de fine produktene elevene på barnetrinn lagde.

En gruppe mennesker i et rom
Tekst
En gruppe mennesker i gangen
Tekst