Innbydelse til 50-års markering

Tallet 50 skrevet med titalls ballonger i forskjellige farger

Rommen skole fyller 50-år, og i den forbindelse ønsker vi å lage en morsom og annerledes dag for alle våre elever, foresatte, ansatte og andre som er interessert i skolen vår. Vi arrangerer et forrykende sceneshow, satt sammen av ulike elevinnslag og innslag fra tidligere elever som har utmerket seg i samfunnet. Kvelden ender opp med sommeravslutninger i klassene som vil gjennomføres umiddelbart etter sceneshowet. Informasjon om dette vil komme fra hver enkelt klassekontakt og kontaktlærer.

Viktig å merke seg: Skoledagen vil bli forskjøvet, og elevene skal ikke møte opp før kl. 16.00 (kl 15.00 om du skal opptre på scenen).

Slik vil dagen se ut:

• Kl. 16.00: oppmøte elever (kl. 15.00 om du skal opptre)
  • Kl. 17.00-17.45: Sceneshow
  • Kl. 18.00: Sommeravslutninger i klasserom.

Påmelding til AKS:

Aktivitetsskolen vil være åpen for påmeldte barn på 1.-4.trinn fra 07.30-16.00. Ønsker du å benytte dette tilbudet må barnet ditt meldes på. Bruk lenken under (Frist: 31. mai):

Vi gleder oss til en hyggelig feiring, og håper alle har anledning til å komme.

Vennlig hilsen Rommen skole