Velkommen til førskoledag onsdag 29. mai 2024

Barn hopper paradis.

Målet med dagen er at barna skal få muligheten til å bli litt kjent med hverandre, de voksne og skolebygget for at overgangen mellom barnehagen og skolen skal bli trygg og god.

Dagen vil vare fra kl. 09.00- 11.00, og programmet er:
• Kl.09.00: oppmøte foran inngangen til småskoletrinnet som ligger i avdelingen lengst nord i skolebygget. Barna ropes opp, og blir tatt med inn i klasserommet av lærerne.
• Kl.10.00: Barna spiser en matbit i klasserommene. Alle må ha med egen matpakke, men skolen serverer noe å drikke.
• Kl. 10.20-10.45: Utelek med aktiviteter på AKS
• Kl. 11.00: barna hentes i klasserommene.
Fordi vi skal være litt ute må barna ha:
- Klær etter vær
- Ha med egen, navnet drikkeflaske med vann og matpakke

Når barna har kommet seg vel inn i sine respektive klasserom serveres det te/ kaffe og kjeks i Forum til foresatte.

Hjertelig velkommen til oss!
Hilsen rektor Gro Anita Carlsen, inspektør Katinka Kvinge, AKS-leder Karl Andre Bertheussen, sosiallærer Julie Skånsar og alle lærere og assistenter på 1.trinn.